września 26, 2016

ROZDANIE z "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu"



Zapraszam do udziału w rozdaniu, w którym można wygrać książkę Anny McPartlin "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu". Cały konkurs polega na tym, aby zgłosić się w komentarzu pod tym postem, zaobserwować blog oraz polubić fanpage bloga na Facebooku. To wszystko :) Szybko, miło i przyjemnie. Książka "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu jest nowa, nie czytana. 

Wzór zgłoszenia:
1. W komentarzu napisz : CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
2. Obserwuje jako: ............
3. Lubię fanpage jako: ...................
4. Mój adres e-mail........................
5. Adres Twojego bloga (jeśli posiadasz, bardzo chętnie Cię odwiedzę i również zaobserwuje)

Rozdanie trwa od 26.09 - 30.09. 2016 włącznie do godz. 21:00

Zwycięzca zostanie wybrany za pośrednictwem losowania, a wyniki zostaną ogłoszone na blogu oraz na fanpagu na Facebooku.


Regulamin:
1. Organizatorem rozdania jest autorka bloga www.in-land-book.blogspot.com
2. Nagrodą w konkursie jest nowy egzemplarz książki Anny McPartlin "Gdzieś tam w szczęśliwym miejscu"
3. Sponsorem nagrody jest autorka bloga www.in-land-book.blogspot.com
4. Uczestnikiem może być każdy kto posiada adres e-mail i mieszka w Polsce
5. Nie wysyłam nagrody za granicę
6. Rozdanie trwa od 26.09 - 30.09. 2016 roku do godziny 21:00
7. Wygrywa jedna osoba, która zostanie wyłoniona w drodze losowania
8. Wyniki rozdania zostaną ogłoszone 30,09. 2016 roku o godzinie 21:30
9. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr4, poz. 27 z późn. zm.)

23 komentarze:

  1. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ!
    Obserwuję jako: Czytanie Naszym Życiem (albo Ania K, nie pamiętam xd)
    Lubię fanpage jako: Anna Kałcz
    Mój adres e-mail: ania0134@o2.pl
    Blog: http://czytanienaszymzyciem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ!
    Obserwuję jako: Bartosz lauks
    Lubię fanpage jako: Bartosz Lauks
    Mój adres e-mail: bartosz.lauks@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    Obserwuje jako: Gab riela
    Lubię fanpage jako: Gabriela M.
    Mój adres e-mail: gabolek000@o2.pl
    http://gabrysiekrecenzuje.blogspot.com/p/konkursy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ <3
    Obserwuję i lubię fanpage jako: Klaudia Aleksandra Grabowska
    Mój adres e-mail: klaudiagrabowska794@gmail.com
    www.zaczytanawniesamowitychksiazkach.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    2. Obserwuję jako: Kamila Marta
    3. Lubię fanpage jako: Kamila Kud
    4. Mój adres e-mail: kamilamartta@gmail.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ!
    Obserwuję jako: Izabela Wyszomirska
    Lubię fanpage jako: Iza Wyszomirska
    Mój adres e-mail: iza.81@o2.pl
    http://sza-terazczytam.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    Obserwuję jako: Love Booktube
    Lubię fanpage jako: Majka Szlaska
    Mój adres e-mail: faramuszki@o2.pl
    Bloga jeszcze nie mam, ale myślę o nim intensywnie :D
    Zaczytanego wieczoru!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja także CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ :D
    Obserwuję jako: Matu Matu
    Lubię fanpage jako: Michu Matusiak
    Mój adres e-mail: mimatu.matu@gmail.com
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  9. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    2. Obserwuje jako: Joanna Zieleniecka
    3. Lubię fanpage jako: Joanna Zieleniecka
    4. Mój adres e-mail: jzieleniecka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ! :D
    2. Obserwuje jako: Jagoda G
    3. Lubię fanpage jako: Jagoda Gindera
    4. Mój adres e-mail: jagodkaa121@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo, bardzo ale to bardzo CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ! :)
    Obserwuję jako Małgosia Xxookds
    Lubię fanpage jako: Małgorzata Wójcik
    Mój adres e-mail: gosia910723@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ!
    Obserwuję jako Magda Knast
    Lubię fanpage jako Magdalena Knast
    Mój adres e-mail: madalena33.mk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzór zgłoszenia:
    1. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ :)
    2. Obserwuje jako: Sylwia Kobylińska
    3. Lubię fanpage jako: Sylwia Kobylińska
    4. Mój adres e-mail sylwucha_k@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ!
    Obserwuję jako Małgorzata Nowak
    Lubię fanpage jako Małgorzata Nowak
    Mój adres e-mail: nowak.malgorzata.n@gmail.com
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ :) BARDZO
    Obserwuję jako: Kat Orga
    Lubię fanpage jako: Karina Sulej
    Mój adres e-mail: kat_orga@o2.pl
    A bloga nie mam :((
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. 1. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ - BARDZO, BARDZO, BARDZO!
    2. Obserwuje jako: Beata Kandzia
    3. Lubię fanpage jako: Beata Kandzia
    4. Mój adres e-mail: beatakandzia@gmail.com
    5. Adres mojego bloga: niestety nie posiadam bloga

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    2. Obserwuje jako: Klaudia Bujak
    3. Lubię fanpage jako: Klaudia Bujak
    4. Mój adres e-mail: klazia2511@gmail.com
    5. posiadam stronkę na FB: https://www.facebook.com/KsiazkiMaDusza/?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  18. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    Obserwuję jako Elżbieta Bieniek
    Lubię jako Elcia Bieniek
    Mój e-mail: mariaela38@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    Obserwuję jako Elżbieta Bieniek
    Lubię jako Elcia Bieniek
    Mój e-mail: mariaela38@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ :)
    Obserwuję jako: Wiktoria Guziewicz
    Lubię fanpage jako: Dagmara Męcina
    Mój adres e-mail: vicky-7@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    Obserwuje jako: Edyta Chmura
    3. Lubię fanpage jako: Edyta Chmura
    4. Mój adres e-mail: edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    Obserwuje jako: Oblicza Rozy
    Lubię fanpage jako: Katarzyna Różalska
    Mój adres e-mail: obliczarozy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. CHCĘ TĘ KSIĄŻKĘ
    Obserwuję jako: dorota wysocka
    Lubię fanpage jako: Dorota Wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 Book and lifestyle , Blogger