30 sierpnia 2017

Rozwiązanie konkursu na koniec wakacji


Nadszedł czas, aby rozwiązać nasz konkurs zorganizowany na koniec wakacji. Dla przypomnienia do wygrania jest książka autorstwa Nicoli Yoon "Słońce też jest gwiazdą" + książka niespodzianka. Serdecznie dziękuję wszystkim osobom, które zgłosiły się do udziału w konkursie. Wybór był bardzo ciężki, ponieważ Wasze odpowiedzi były bardzo ciekawe, i dzięki Wam na moją listę książek do przeczytania trafiło sporo nowych tytułów. Oczywiście bez względu na to kto wygra odwiedzę wszystkie blogi osób, które się zgłosiły i oczywiście zaobserwuje, jeśli jeszcze tego nie zrobiłam. Odpowiedź, która najbardziej mnie urzekła należy do autorki o pseudonimie ZAPACH PAPIERU.


Zwyciężczyni serdecznie gratuluję i w najbliższym czasie skontaktuje się z Tobą na e-mail. Bardzo serdecznie jeszcze raz wszystkim dziękuję za udział. Każda odpowiedź była wartościowa i dziękuję Wam za polecenie nowych tytułów do przeczytania. Za niedługo kolejny konkurs. Serdecznie zapraszam :)

2 komentarze:

  1. Mój pierwszy wygrany konkurs i to jeszcze w urodziny ♥ Dziękuję bardzo za zauważenie mojej odpowiedzi, bardzo mi miło z tego powodu ♥

    OdpowiedzUsuń