20 kwietnia 2018

[ZAPOWIEDŹ] Gra poza prawem - Magdalena Zimniak

Hej, hej, dawno mnie tutaj nie było, ale dzisiaj przychodzę do Was z zapowiedzią świetnie rokującej książki. Autorką jest Magdalena Zimniak, a powieść nosi tytuł "Gra poza prawem". 


Tytuł: Gra poza prawem
Autor: Magdalena Zimniak
Wydawnictwo: Prozami
Data premiery: 22 maja 2018

Dorota ma dwadzieścia lat. Nigdy nie opuściła domu, nie ma dostępu do telefonu ani internetu. Ola jest młodą bibliotekarką, wychowanką domu dziecka. Zmaga się z toksyczną przeszłością i kompleksami. Kiedy ich drogi się krzyżują, dochodzi do zbrodni. Czy bohaterki będą musiały zapłacić najwyższą cenę za wspólną grę, którą rozpoczynają?
Pochłaniająca opowieść o trudnej miłości matki i córki, o ludzkich tęsknotach i ograniczeniach. I o tym, że każdy jest zdolny do zbrodni.


4 komentarze:

  1. Jestem bardzo ciekawa tego tytułu, bowiem poprzednia książki autorki zrobiła na mnie świetne wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam okazji przeczytać książek tej autorki, natomiast słyszałam bardzo pozytywne opinie. Jestem bardzo ciekawa tego tytułu.

      Usuń