7 sierpnia 2012

Językowo: Włoski w 1 miesiąc

Tytuł: Włoski w 1 miesiąc
Autor: praca zbiorowa
Liczba stron: 178
Seria: w 1 miesiąc
Dodatki: płyta CD
Wydawnictwo: Lektorklett/Pons

Ocena:5/6

Moja recenzja książki:

„Włoski w 1 miesiąc” to kolejna książka językowa z serii w 1 miesiąc. Książka została wydana przez Wydawnictwo Pons/Lektorklett i jest bardzo przydatna do nauki języków obcych.
„Włoski w 1 miesiąc” to idealna pozycja dla wszystkich,którzy chcą szybko i efektownie nauczyć się języka włoskiego. Do książki dołączona jest płyta CD na której znajdują się przydatne nagrania.

Na samym początku książki musimy zapoznać się z krótkim wstępem, w którym znajdziemy takie informacje jak korzystać z kursu, charakterystykę całego kursu oraz strukturę kursu. Kolejną rzeczą która nam ułatwi naukę są piktogramy. Oznaczają one nam z czym w danym momencie będziemy mieć do czynienia,np. Czytanie,słuchanie czy ćwiczenia gramatyczne.

Po zapoznaniu się z wstępem książki możemy przejść do nauki. Działy zostały podzielone na stopnie trudności,np. 1a, 1b i 1c. Natomiast każdy kolejny rozdział podzielony jest na 3 części: gramatykę,słownictwo oraz o Włoszech w dużym skrócie. W książce znajduje się mnóstwo ciekawych dialogów,które mogą nam przydać się w codziennym życiu. W bardzo jasny i przejrzysty sposób została nam przedstawiona gramatyka języka włoskiego. Możemy ją bardzo dokładnie poznać na przykładach oraz wyjątkach jakie występują w języku włoskim. Dodatkowo książka wzbogacona jest o praktyczne ćwiczenia gramatyczne,dzięki którym możemy utrwalić zdobytą już wiedzę. W każdym rozdziale znajdziemy również ciekawe informacje o kraju,obyczajach i tradycjach.

Pod koniec każdego rozdziału znajduje się test,dzięki któremu możemy sprawdzić czego nauczyliśmy się, a co jeszcze musimy dopracować. Na samym końcu książki znajdują się rozwiązania do ćwiczeń i testów,karta dań,terminy gramatyczne,gramatyka oraz słownik.

Książka bardzo mi się przydała i przypadła do gustu. Zawsze podobał mi się język włoski i bardzo chciałam się go nauczyć. Dzięki tej książce robię co raz większe postępy i mam nadzieję,że nadal będę rozwijać swoje umiejętności związane z tym językiem. Książka „Włoski w 1 miesiąc” spodoba się wszystkim osobom,które chcą się nauczyć języka włoskiego lub go sobie utrwalić.

Za możliwość nauki języka włoskiego serdecznie dziękuję Wydawnictwu LektorKlett/Pons.

 

8 komentarzy:

  1. akurat włoski niespecjalnie mnie interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie poczułam niejasną potrzebę nauczenia się choćby podstaw włoskiego, dlatego Twoja recenzja w porę przychodzi mi na ratunek;) Z Ponsem uczyłam się już francuskiego i sprawiło mi to dużą przyjemność, myślę że i ta pozycja jest więc godna mojej uwagi.

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włoski i hiszpański to języki, które lubię i chce się ich nauczyć dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałabym umieć jakiś język poza angielskim - a niemiecki odpada. Więc czemu by nie włoski? :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włoskiego to ja bym się bardzo chętnie nauczyła :D Tylko nie wiem czy miałabym tyle cierpliwości. Ale spróbować chyba można? ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Hiszpański by mi się taki przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. czy mogłabyś dać mi adres e- mail do tego wydawnictwa czy to raczej nie możliwe (odpisz w e- mailu).

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam tą książkę i uznałam, że jest naprawdę dobra. Jak każdy wie, początki zawsze są trudne, zwłaszcza, jeśli chodzi o naukę języków obcych. Ale muszę powiedzieć, że z tą książką można uczyć się szybko i przyjemnie, dlatego polecam ją każdemu :)

    OdpowiedzUsuń